Sök på webbplatsen

Så loggar du in i våra e-tjänster
Kontakta oss/E-tjänster/Teknisk support och stöd för e-tjänster

Så loggar du in i våra e-tjänster Det finns flera olika sätt för dig att logga in på Migrationsverkets e‑tjänster. E-legi­ti­ma­tion Du som har en e...

Min sida
Kontakta oss

Vi har för närvarande tekniska problem med våra e-tjänster. Du kan ha problem med att logga in. Vi arbetar med att försöka lösa problemen. Vi beklagar eventuella besvär...

Frågor och svar om e-tjänster
Kontakta oss/E-tjänster/Teknisk support och stöd för e-tjänster

att din ansökan är mottagen. I mejlet hittar du även det kontrollnummer som din ansökan har fått. På webbplatsen kan du logga in i Min sida för att följa...

Kontakta oss
Kontakta oss

Kontakta oss Här hittar du olika sätt att kontakta oss. Du kan logga in och skicka meddelanden till oss via Min sida eller skicka mejl via...

Teknisk support och stöd för e-tjänster
Kontakta oss/E-tjänster

Har du tekniska problem när du använder våra e-tjänster? Vår support hjälper dig! Det kan till exempel gälla problem vid inloggning, frågor om lösenord eller felmeddelanden.

Vanliga frågor och svar
Kontakta oss

dig. Du kan också få svar på om du har fått ett beslut genom att logga in på Min sida . På sidan Tid till beslut kan du se hur lång tid det har tagit för personer...

E-tjänster
Kontakta oss

med ditt ärende. Du som redan har en pågående ansökan hos Migrationsverket kan logga in i Min sida för att få information om ditt ärende. Privatpersoner Skydd...

Sida 1 av 1